Hej!

Den här veckan har varit lite tufft - just därför har det stått så stilla på bloggen. Jag har nämligen känt av magkatarr varje dag så jag har försökt ta det lungt och inte stressa så mycket. Därför har jag inte lagt någon tid på att hålla på och starta datorn. Men hur som helst så lever jag! :) haha

Gårdagen var lång, med en fotolektion, 3D-design-lektion, franska,engelska och ett jättetung mixpass på jumpan. Det har aldrig varit så tufft förrut faktiskt... x). Sen har jag idag nästan läst klart "Never let me go" på svenskan, haft engelska och sett filmen " Inget nytt på västfronten" på historian som handlar om första världskriget. Dock har jag redan sett den i nian men en gång till lär väl inte skada så mycket?

Men nu är det fredag och jag hoppas på helgen blir bra och nästa vecka bättre än den här! :)

Gårdagens outfit



// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0