Hej!

Idag har jag till största delen håla hela dagen - i 3 och en halvtimme och helt skälv! Men jag tänkte i alla fall utnyttja den tiden med att läsa in och fötbättra mitt tal som jag ska ha på svenskan imorgon. Men ja, då hade jag glömt det som jag hade sktivit hemma :( så jag får försöka hinna med det före och efter träningen ikväll... Jobbigt!

Men jag utnyttjar tiden i alla fall med att plugga historia (första världskriget), läsa franska och skissa. Jag började skissa på en hårtork imorse på formgivingen. Uppgiften är att välja en designer/märke och ge sig in i dens huvud och skapa en hårtork som den designern hade gjort det. Jag har haft jättesvårt för att välja designer och det har stått mellan Alexander Mqueen (de utstickande skorna)
Ida sjöstedth ( de guldiga sortsklännkngarna som jag älskar)
Bettsey Johnsson ( de tjejiga,söta,godisaktiga klänningarna och väskan)
Chanel ( den klassiska svarta chanelväskan)
Och Gucci (de bruna väskorna och parfymen) - som jag nu tillslut har valt.

Så jag ska försöka få fram en design nu och gör jag inte det får jag klura med det på lovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0