Serie/teckning av Lovisa- Hallplatsverkligheten.blogg.se
Jag har dragit upp konstrasten för att få bilderna tydligare men då fick ljuset ta lite styrk för det. Eller ska jag vera helt ärlig var jag lite stressad när jag tog bilderna och jag är inte heller en bra fotograf.

Lovisa ritade den här serie till mig på en lektion för några veckor sedan. Egentligen var det en fotolektion så vi skulle egentligen inte pyssla med något sånt här men hon där Lovisa är ju så bra (som ni ser på serien) att hon redan var klar med en uppgift.

I alla fall så är jag "stjärnan" i serien och som det står handlar det om mina fjanterier. Mycket roligt. Men jag verkar nog lite underlig ibland va? haha

Här är en förklaring till varje ruta på andra bilden:
Ruta 1 - Jag viftar med franska flaggan och pratar franska.
Ruta 2 - Jag springer runt som i galning. ( Det har jag inget minne av att jag gör dock.. eller? haha ) update - det ska. föreställa en fotolektion som vi hade en gång. Har visat en bild på det.
Ruta 3 - Min fina Niclas och jag. Man ser bra att det ska föreställa Niclas fakitskt.
Ruta 4 - Jag spelar fotboll med Lovisa ( Dock brukar jag ju aldrig spela fotboll men  någon gång har jag väl tvingats till det ..haha. Kanske menar Lovisa där att hon är min "choach" ?)
Ruta 5 - Jag säger att jag aldrig ska äta knäckebröd men sen gör jag jag den ändå typ nästa dag.
Ruta 6 - Jag springer in på toan inna maten och kollar mig i spegeln och tvättar händerna.
Ruta 7 - Jag försöker få så bra betyg i franska som jag klarar av och kämpar på.
Ruta 8 - Jag är ledsen för jag har lyckats blekt mina jeans på knäna igen för att jag står på knä vid skåpet.
Ruta 9 - Jag åker skidor och rammlar.
Ruta 10 -   Jag äsger Au revoir - hejdå.

Visst var den söt, Serien? :)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahahah! Den där med när du springer, tvåan? Det är ju panoramabilden som sara gjorde på diiiiig förståår du väl ;))) hahahah

2012-03-12 @ 09:58:24
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0