Något jag gärna vill ha till sommaren är ett par snygga shorts. Jag tror jag i så fall får nöja mig med ett eller två par men det jag drömmer lite efter är antingen ett par blommiga (jättesöt!), ett par med hög midja eller ett par långa. Den långa varianten kommer jag leta lite efter men sen om jag hittade ett par blommiga eller ett par med hög midja som jag verkligen gillar skulle jag nog vilja köpa dem.

Här hittade jag lite shorts på polyvore och satt ihop 3 collage av dem:

BLOMMIGT
Blomster
Från höst uopp till vänster till längst ner till höger - misselfridge.com, mango.com, tally-weijl.com FAVORITER, glassworks-studios.com,bankfashion.co.uk, desireclothing.co.uk, net-a-porter.com, otteny.com, stylebop.com FAVORITER
HÖG MIDJA
High waist
Från högst upp till vänster till längst ner till höger - pullandbear.com FAVORITER , axparis.co.uk, warehouse.co.uk, republic.co.uk, houseofffraser.co.uk FAVORITER, lipsy.co.uk, vanmildert.com, wildfoxcouture.com , windsorstore.com FAVORITER.

LÅNGA


Shorts
Från högst upp till vänster till längst ner till höger - jades24.com, zalando.de FAVORITER, stylebop.com, farfetch.com FAVORITER, welikefashion.com, kohls.com

Vilka är snyggast?

//Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0