Ikväll är det ju final i melodifestivalen och det tänker jag inte missa! Jag ska dessotum tvinga Niclas att se på det ;) Hur som helst så tycker jag att ca hälften av låtarna är bra. Min favorit är Loreen och jag tror att det är hon som tar hemst vinsten. Jag hade den känslan redan när hon gick vidare till final. Låten har någonting, höjningen och sen hennes röst som är så klar. Det känns som att det också skulle passa de där länderna nere på balkan.

Men ja sen så tycker jag att Lisa Miskovskys, Dannys, David Lindgren och Ullriks Munther är ganska bra. Dock vet jag inte om de alla har "det lilla extra"... Top Cats är väl okej de också. Men synd är det att vi inte ser Timoteij eller Sean Banan i finalen! Seans låt var ju lite för mcyket men det hade varit roligt att höra det igen x)

Såhär hoppas jag att top 4 kommer se ut när melodifestivalen är avslutad för i år:

1:a - Loreen


2:a,3:a el 4:a - Danny,David Lindgren och Lisa Miskovsky 



Men vi får se hur det går. Spännande ska det i alla fall bli!

Vem/ vilka hejar ni på?

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag hoppas också på Loreen (men har en outsider med på min topplista)

2012-03-10 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0