Direkt när jag kom hem nu på kvällen stannade jag ute och tog lite bilder. Tanken var att få med den fina solen innan den gick ner. Men den ville försvinna fasligt fort så så mycket sol fick jag inte med tyvärr. Men hur jag ser ut nu på dagarna när de har blivit lite varmare ser ni i alla fall. Jag har skippat vinterjackan och tagit min bruna (som i och försig inte är så mycket kallare kanske?). Men blåser det så är den jättebra. Jag har också halsduk. Har verklgien börjat använda det flitigt! Men inom en snar framtid gissar jag på att jag kommer byta ut jackan mot skinnjackan för det känns riktigt vårigt nu på morgonen :)

Ni ser också mina jeans som jag till min förskräckelse har märkt vill lägga sig snett på benet - så att sömmen ligger snett alltså. Så typiskt när jag köper saker! :( Men ja det är inte hela världen och snyggt blåa är de i alla fall! haha Det är till lite tröst x)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0