Det är redan Eurovision Song Contest nästa vecka! Hela tre deltävlingar är det ju också. Hur som helst kommer den här låten vara med i en av deltävlingarna i veckan. Ni har väl inte missat det? Om ni har det måste ni se det! Det är Rysslands bidrag och det är ryska tanter som sjunger. Den lila tanten i mitten/till vänster som tittar på de andra i lite frågande ibland och ler så stort är ju för charmig!

Jag tror att den här kommer komma bra tills just för att den är så charmig. haha

Vad tycker ni? Dåligt eller sött?

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Clara

Hej!

Jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig i en sångtävling jag är med i genom att rösta på mig på en sida på facebook? Det räcker med två/tre enkla klick och du har hjälp mig! Det skulle betyda enormt mycket för mig och kan göra så att jag får medverka i Diggiloo i sommar!



Vad länken är står i det här inlägget, och där står det också lite om hur Jag kan hjälpa Dig tillbaka (som tack för att du hjälp mig!) :

http://cbyclara.blogg.se/2012/may/torp-talangjakt-2012-jag-behover-er-hjalp.html



Även ni andra som ser detta får självklart också hjälpa mig, och kan få precis samma hjälp tillbaka av Mig!



Puss & kram, Clara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0