Jag har haft en lång dag fylld med svenskaplugg i skolan, frågor på historian om andra världskriget, engelska och sen modellbygge av ett galet hus på hålan. Sen när jag kom hem bar det iväg på middag hos min granne. Det var mycket gott. Hon hade lagat lax till min ära och sen var det också ostbricka och lite fika på det :)

...Så jag skämms ju nästan lite när jag säger att jag ska äta jordgubbar med vanilsås nu x) Men mamma var så snäll och köpte det till mig för att pigga upp mig efter veckan (Inget allvarligt men jag har bara känt mig lite orkeslös och irriterad) så då vill jag äta dem också ;) haha. Men så nu blir det årets första jordgubbar med vaniljsås (dock såklart inte svenska, men ändå) framför en film! :)

Ha en mysig fredag alla!

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0