Den här kastade jag en hastig blick på inne på h&m igår och smälte lite direkt. Dock hängde den där ensam och storleken verkade inte passande för mig. Så jag gick motvilligt bort ifrån den och begav mig till nästa plan. Jag går då till rea-delen. Men vad hänger inte här där då om inte fler av upplagor av den underbara blusen - för 50 kr!!

Det kallar jag kap för den hade kostat 250 kr! Sen har jag länge velat haft en sån här blus. En i en fin pastellfärg är inte fel (den är grön men ser blå ut på bilden) så det var verkligen ett fynd när den bara kostade 50 kr. Jag är fortfarande i chocktillstånd, sådan tur jag hade. haha. Den här kommer vara så fin att ha i sommar! :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0