De här vackra örhängena måste jag bara visa upp. Inte för att jag och mina fotokunskaper kanske ger dem rättvisa, men ändå. De är var i alla fall en fin present från Niclas som han gav mig i och med vår 1 och ett halvt - årsdag. Han köpte de i Danmark när han var där med sin klass i några dagar förra veckan. Det gör mig glad för jag trodde inte han hade tid för att gå och köpa örhängen till mig då. Så han ska skämma bort mig!

Hur som helst tycker jag att de är otroligt vackra och har faktiskt velat ha ett par örhängen i den här stilen ett tag! :)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: E L I N F E L I C I A S

- jo samma här! det är så irriterande :(

2012-05-08 @ 17:42:45
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0