Want want want

Klänning - allyfashion.com, skor - thecorner.com, clutch - seasonsclothing.co.uk, ring - Yvessaintlaurent (mytheresa.com), örhängen - hm.com, läppglans - narscosmetics.com, parfym - Christian Dior (john lewis.com) 

 


Luxury

Klänning - allyfashion.com, skor - dsw.com, väska - armaniexchange.com, armband-wallisfashion.com, ring - jigsawonline.com

När jag såg den plommonlila klänningen blev jag helt såld. Den är så underbart söt! Men jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle matcha den med guldiga eller silvriga accessoarer. Så det fick helt enkelt bli två collage. Nu i efterhand blev jag mest nöjd med det guldiga så därför skulle jag ha valt guldiga accessoarer om jag överhuvudtaget ens hade klänningen i min garderob såklart. Men drömma kan man!

Vad tycker ni, guld eller silver?

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0