Hej!

Jag kom hem från min kompis Ellinor vid lunch-tid idag. Jag åkte dit igår på eftermiddagen. Vi åkte ner på stan och köpte en jacka till Ellinor precis innan affären hann stänga och sen före det gick vi och köpte glass. Jag har ju velat smaka den nya Calippo ett tag så jag köpte den. Men jag blev lite besviken. Så jag räkade köpa en Magum strawberry white när jag kom hem (den är klart min favorit av GB-glassarna!) Sen i alla fall åt vi pommes och fiskpinnar till middag (fish and chips typ ;) haha) och efter det kollade vi på tv och film tills vi var väldigt trötta. 

Efter att jag kom hem har jag försökt att plugga men jag kan inte riktigt koncentrera mig. Vädret kändes för fint för att plugga så jag satt mest ute och njöt av det. Men nu har solen gått i moln och då vill jag inte heller plugga x) Tack och lov att jag äntligen ska få träna ikväll i alla fall! :)




// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0