Jag skaffade ju instagram nyligen (en app för iphone och ipad där man lägger upp bilder så de som följer en kan se och kanske gilla dem) och jag har kommit igång ganska bra tycker jag. Har faktiskt redan blivit lite beroende (det trodde jag inte). Men nu har jag ju ingen iphone så kan inte fota när som helst. Att fota precis allt jag gör är försig inte heller något som jag tycker är bra och orkar göra. Men det är kult att se massa andra fina bilder från hela världen och jag har kommit igång ganska bra ändå. 

Nu har jag nio följare men jag hoppas att den siffran ska stiga lite, också här på bloggen. Så har ni instagram så följ gärna mig så följer jag dig. För er som inte vill lägga upp bilder är det ändå ett förslag att bli medliem där för man kan som sagt få se massa härliga bilder!

Som ni ser heter jag Elaine men jag tror man ska hitta mig om man söker på MademoiselleElaine också.
Men fast att jag har instagram kommer jag inte sluta blogga såklart!

// Elaine  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0