Jag rammlade över den här häftiga låten på Youtube och spelade dem om och om igen. Så jag börjar den här dagen med den också. Var jag förstår är det en av finallåtarna i Greklands melodifestival i år. Enligt mig är den lika bra som vinnarlåten som är en av mina favoriter i eurovision i år. Men uppträdandet känns inte helt klart. Om jag ska vara en kritiker då. De är inte riktigt samspelta i rörelserna och varför ska hon ena bara sjunga, kan inte de andra det? De är ju ändå en grupp tillsammans... Aja, kläderna var i alla fall lite coola och låten sitter som sagt redan på min hjärna!

Någon som håller med mig? Eller inte?

Nu ska jag fortsätta lyssna på den här, kanske träna lite smått. Ha en bra fredag! :)

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv: Tack så mycket, det värmer! :)

2012-05-18 @ 12:33:45
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0