Cardigan - Vero Moda, Linne - ONLY, Jeans - Bikbok, gladiatoramrband - Stylebytya, skor - Scorett, solgöasögon H&M och halsband från Niclas (guldfynd)

Dagens outfit har sett ut såhär med en brun cardigan med volanger, ett oranget linne och jeans. Men det var asseccoarena som fick göra outfiten. Skorna passade så himla bra till tröjan men jag bytte såklart ut dem innan jag gick till skolan. Tänker inviga dem vid ett annat tillfälle. Sen kände jag att kladiatorarmbanden passade väldigt bra så jag testade att ha dem men de är lite krånliga för i vissa lägen är de för stora på armen och i andra för små typ...Men jag betalade ju i allla fall bara 30 kr/ st för dem på mellandagsrean (ord.pris 129 kr/st).

Hur som helst så har jag känt mig lite som wonderwomen kan man säga. Eller en gladiator såklart! ;)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0