Måndagen som jag trodde skulle bli fin och solig blev raka motsatsen. Jobbig och lung med blåst och lite regn. Jag åkte tidigt till skolan när jag egentligen hade sovmorgon för att jobba med en sak. Men det kunde jag inte göra. Provet som jag sen pluggat på jättemycket var väldigt lätt. Inte för att jag klagar egentligen men jag borde ha fattat det x) Sen på toppen av det så har jag haft ont i halsen, fryst och känner mig inte riktigt hundra. Jag som ville träna ... :( Må det blir bättre tills i helgen.

Nu tror jag att jag ska sätta mig och dricka te med en filt runt om mig. Vill inte tänka på att jag missar ett träningspass så ska försöka undvika det.

Jag var gladare i morse än jag är nu x)

Ser ni att jag har blå-grön kajal? Jag tror inte det va?

// Elaine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0