Hej!

Jag vaknade av att solen sken in bakom rullgardinen och ljudet från en gräsklippare. Jag är ledig idag så det är toppen att det är fint väder och att jag vaknade hyffsat tidigt så jag kan plugga lite nu på förmiddagen och sen bara njuta av dagen på eftermiddagen. Fast jag började faktiskt plugga redan när jag åt frukost. Läste lite om andra världskriget som jag inte orkade igår. Kanske dock inte så trevligt att läsa om när man äter frukost försig...

Förresten, låten här över är ännu en låt som jag antar var med i grekiska melodifestivalfinalen. Jag har lyssnat på den några gånger och tycker verkligen att jag hört en snarlika låt förrut. Är det inte lite gruppen Antique som Héléna Paparizou blev känd i? Fast för sig, typisk grekisk musik låter väl så här? Jag har kommit fram till att jag gillar det väldigt mycket. Det ger en mysig känsla! Fast lite tråkig kan jag tycka att den här låten blir i längden ändå...

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0