Hej!

Idag har jag haft mina sista lektioner i arkitektur och Gk för den här terminen. I höst blir det GK b men ingen arkitektur (tror jag). Min lärare försvinner också så vi hade lite fika för henne på lektionen. Det är synd. Hon är arkitekt och jobbade tidigare som det därför fick vi se lite saker som hon hade ritat. Vår gamla lärare från gk:n kom också förbi. Så vi fick också fråga lite om hur man ska tänka när man pluggar vidare och så. Det som de sa och jag också tänkt är att det är bra om man tar en paus från design ett år och funderar lite på vad man vill fortsätta med sen. Dock har jag ju lite önskningar om att läsa in en sykurs men annars kanske det blir jobb eller Paris... Men jag vill inte bestämma det nu. Får se hur det blir!

Men ja fika har det varit idag och sen nu på kvällen har jag varit hos Niclas. Det kändes som länge sen jag var där nu. Vi gick ut med hundarna och fikade. Har saknat dem - både Niclas och hundarna! <3

Jag invigde också min nya t-shirt idag med fjädrar!

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0