Hej!

Idag har jag varit halva dagen i skolan och byggt klart på mitt hus. Så nu fattas bara en text men den behöver jag inte oroa mig för på ett tag. Huset blev i alla fall roligt men jag är ändå någorlunda nöjd med det Det kommer bilder och mer info på det senare men just nu fungerar inte internet på min stationära dator så det får bli när det fungerar igen.. Må det inte bli långvarig bara...

...För resten av dagen tillbringade jag på stan och då hittade jag två toppar/blusar på rea och ännu en sak som jag gärna vill visa upp. Så jag hoppas att jag kan visa det imorgon!

Nu är det ledighet resten av veckan och jag tänker inleda den med en repris på Revenge och någon god frukt såhär på kvällskvisten :)

För att inte göra inlägget bildlös publicerar jag de här bilderna från Victoria Secret. Har blivit förtujst i deras skor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0