Jag passade på att ta ett kort på min parfymsamling i lördags när jag städade (Jag flyttade också om lite, om det är värt att veta? haha). Hur som helst är jag en sann parfymnörd och kan itne få nog av parfymer. Fråga bara min mamma och Niclas te.x. haha

Dock har jag en till. Eller, två rättare, sagt men den ena använder jag aldrig och har fått. Men den andra är en pumaparfym.  

Från vänster : Britney Spears - Fantasy, 2 Paris - YSL (egentligen mammas), Hilary Duff - Wrapped with love ( gammal favorit), Britney Spears - Hidden fantasy, Jennifer Lopez - LIVE Luxe.  Och på toppen av berget står Nina Ricci - Les paradis de Nina (nyast).

Har ni någon parfymsamling kanske?

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0