Idag har jag varit ledig från skolan i och med att det var nationellt prov i matte B och jag har redan gjorde det. Läste ju klart den kursen förra året - hur nu det gick till...haha. Men jag har inte tagit det lungt för det. Jag pluggade som sagt historia imorse och sen åkte jag till stan och simmade. 1000 meter blev det och efter gick jag på stan ( ska försöka hålla mig därifrån den näsmaste framtiden) en bra stund i mina easytone. Så jag har fått benen tränade nu för det värker i dem och tårna värker det också. Men jag tror inte att det beror på att jag har tränat så utan snarare skorna. haha

Sen mötte jag upp mamma på stan. Mamma bjöd på en mjukglass emd laktrisströssel. Jag har varit sugen på det i evigheter nu. Det godaste strösslet är vekrligen laktrisströssel. Mmm!


// Elaine


Kommentarer
Postat av: Victoria - Foto och Vardagen

följer dig, följ gärna tillbaka :)

hoppas du får en underbar kväll ! :)

2012-05-23 @ 22:56:32
URL: http://mezei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0