Hej!

Vilken dag! Den har inte direkt varit den bästa dagen. Den började med att bussen var sen och det första lektionen hade jag prov så trodde jag skulle missa det eller komma lite försent. Men på något sätt lyckades vi komma precis i tid. Men eftersom jag hade kilklackar som gärna ger mig skavsåg lyckades jag få det när jag skyndade för livet till skolan. haha. Sen så blev det spring till bussen även på vägen hem och hann precis.
Till råga på det lyckades jag också få bananmos  i min väska, inte mysigt...

Men ja jag har alltså skrivt prov idag så förhoppningsvis var det det sista provet för åk 2 (inte för att jag har haft mycket prov men). Sen efter det försökte jag få ihop en bloggdesign. Men jag insåg att jag behöver mycket hjälp från Lovisa och Amanda. Sen lär det också ta sin tid även fast jag vet hur jag vill ha det - webbdesign är inte min grej. Men jag hoppas att jag har en ny design snart! :)

Men fint väder har det varit idag. Jag hade idrott ute och det blev varmt. Vi spelade brännboll, doppboll och under hökens vingar kom.



// Elaine Hägg

Kommentarer
Postat av: Hanna & Vanessa ♥

sv; tack!

allt bra? =)

2012-05-29 @ 19:41:43
URL: http://ourmemoriiees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0