Niclas katt, Prickens ben och svans förra söndagen ute i solskenet. Tycker att det blev en cool bild!

Det känns som att jag utnyttjat den här söndagen till max. Jag har "shoppat", pluggat vilat (eftersom jag kom hem från stan tidigt), övningskört och ätit en god middag. Jag var rädd före men faktiskt så vill jag våga säga att det gick ganska bra. Jag såg en hare också, tur att den inte hoppade ut framför mig :O
Egentligen hade jag tänkt att träna men eftersom jag är lite förkyld hoppade jag det. Jag kände mig som en smitare för jag ville egentligen träna men jag tror det var bäst att jag vilade idag.

Nu blir det den sista slutspurten på plugget inför svenskaprovet imorgon och sen ltie tv-tittande. Sen så ska jag sova och förhoppningsvis börja nästa vecka med en bra och solig måndag! :)

// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0