Hej!

Idag har jag varit i Stockholm med klassen och besökt högskolan Konstfack. De hade en utställning men vi vara bara där i en timme. Lite synd var det att vi istället inte fick höra mer av skolan och prata med de som gick där. Kanske också se dem jobba..  Men nej det blev en besvikelse. Så det jag har gjort mest idag är att åka buss och tunnelbana. Herregud för Stockholm alltså. Det tog mig 3,5 timmar att komma hem ifrån att jag kom till centralen i stockholm med tunnelbanan ( jag känner mig som en liten lantis när jag är där). Men då var det bara att slänga i sig mat och sen dra på träning. Ja vilken dag. 

Nu är det dags för den andra delfinalen i Eurovision. Närmare bestämt om 4 min. Jag hoppas på att Sverige går vidare. Fast alla har ju redan tippat det. Men vi ska nog inte vara för självsäkra för då kanske vi faller på mållinjen :P haha. Men ja,  Malta är också lite bra. Sen är Serbiens och Spaniens låtar fina.
Norge är väldigt Erik saade - inspirerat. vad jag tycker om det vet jag dock inte.

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv; vad bra :D

2012-05-24 @ 21:32:14
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0