Hej!

Idag har det varit full fart för mig. Började tidigt och sen var det elevkårensdag i skolan vilket innebar massa utmaningar. Vi delades in i lag 1:or för sig, 2:or för sig och 3:or för sig) och sen fick vi 103 utamaningar att lösa. De innefattade allt från att krama en främmling på stan och ta kort på det till att äta ett rått ägg. Dock var inte till någon större insatts men stod i en pyramid mitt i stan gjorde jag i alla fall t.ex. haha Trots att jag inte var mest på och taggad så var det en uppskattad dag bland de andra på skolen. Inte minst då priset bestod av 23 kg godis - värt ungefär 1100 kr!
Så lite stolt är man att kompisarna Lovisa och Ninni är 2 av 5 (tror jag) som fixat det! ;)

Sen när jag kom hem pluggade jag inför historiaprovet imorgon ( vilket jag ska fortsätta med strax och äta vindruvor) och sen efter middagen var jag iväg och tränade. Tungt men härligt var det!


Jag imorse

// Elaine

Kommentarer
Postat av: Lovisa

:DDDDD



Hade ni inte någon rolig grupp föresten? :p Kan ju vara småsaker som man blir uttråkad av ;)



Idrott imorgon!M!!!!!! Taggaaaaaaaaaa

2012-05-28 @ 21:17:25
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0