Tänk att Sverige vann igår! Vi vann!! :D

Jag var hos Linnea med Isabelle, Markus och Nilclas och såg spektaklet och gud så vi höll tummarna och knackade i bordet och sa peppar peppar ( när någon började yttra sig om att vi förmodligen skulle vinna - man vet aldrig!) under röstningen. Sen innan det satt jag och hoppade i soffan till mina favoritlåtar som jag var ganska ensam om att tycka om (som vanligt). haha

Men ja nu har vi fått känna på hur det känns att vinna. Förra gången var vi ju 5 år (1999) så då tror jag inte att vi fattade så mycket x) Men ja vi åt som sagt chips och godis och sen spelade vi lite spel också. Kul kväll!

Sen kom ju de Rysska tanterna på tredje plats som jag hade tippat på. Lite eurovisonkänsla har man va? ;) haha



//Elaine

Kommentarer
Postat av: Carina

2012-05-27 @ 11:00:51
Postat av: Carina

Mina länder kom på övre halvan = 1,2,3,9,11,13 = nöjd

2012-05-27 @ 11:03:00
Postat av: Lina

Mums!

2012-05-27 @ 11:29:43
URL: http://linaohlsen.se
Postat av: Neha

Kul att vi vann:D

2012-05-27 @ 17:28:00
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0