Igår var jag in på h&m och provade då de här tre plaggen, som förövrigt är tre tips. Den vinröda tröjan såg jag här om dagen och jackan provade jag mest för kul. Jag slapp ens få någon panik över att jag inte kunde köpa den (pga att jag har för mycket jackor redan) eftersom den inte satt bra på mig och det bara fanns små storlekar. Men för någon mindre än mig är det ett tips då det var halva priset.
 
Den vinröda tröjan blev jag dock besviken på. För den var lite stickig. Men den svarta tröjan däremot var jättefin och är nu en av mina få vill-ha-saker för tillfället. Älskar paljetterna vid kragen. Den fanns också i grått, med rosaskimmrande paljetter och ljusrosa.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0