299 kr Bikbok
 
Usch idag blev det jobbigt på stan (i-landsproblem) då Ninni och jag åkte upp till Bikbok. Rycktet att det var 50 % på allt till ordinarie pris gick nämligen. Jag som såg mycket fina saker där i helgen fick då för mig att passa på och kolla efter den jättefina svarta toppen med goldmönster (inte bilden över), men den fanns inte. Blusen över såg jag dock här om dagen och tyckte om så jag provade den. Problemet var bara att det var fintvätt i tvättpåse som gällde och det kändes kanske inte så lovande när den var vit.. (Den fanns även i svart). Men sen så löste det sig ännu mer när den satt lite tight på mig. Dock syns inte det bra på bilden och den var söt och fin (Spetsen var i guld).
 
Så gick gick ifrån trånga och köiga Bikbok utan att köpa något. Vilket var starkt av mig men shoppaholic som jag är kändes det som att jag hade missat något fin chans då rabatten bara gällde idag, sammtidigt som jag ändå var glad att jag hade sparat 150 kr (hälften av 200 kr). Det är lätt att låta sig luras och impulsköpa saker. Men de hade massa andra fina kläder och Jeffrey Campbell-lookalikes. Jag som alltid velat ha ett par sådana. Men hade jag köpt ett par ,för 300 kr, hade jag ändå fått skämmas när jag kom hem. haha
 
Men ja den var fin den där toppen!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0