Här är en bildbomb fråm mässan idag! Men det är inte alla bilder, tre gånger så många till kommer sen. Jag märker verkligen av hur dålig min kamera är. Jag måste köpa en ny på melandagsrean. Det är så synd att se att bilderna blev blurriga sen när man kommit hem.
 
Som ni ser fanns det smycken, gratis tidningar och Jeffrey Campbell-skor från Henrey Kole. Storlekarna var lite konstiga på mig och det fanns inte bruna eller svarta och tur var nog det för annars hade jag köpt ett par. Känslan av att hålla i en Jeffrey Campbell säger jag bara! Annars fanns det lite fina kläder att köpa också, jag fick hejda mig för jag såg en jättefin svart klänning. Men det var lite och det gick inte att prova. Sen så har jag ju svarta klänningar. Men riktigt fin var den!
 
Annars så fanns det också praliner, fiskspa, en vägg att rita på, lite möbler och massa montrar med ansiktsbehandlingar, manikyr och hårprodukter (Inte gratis dock). Fiskspat hade vi velat prova på med det kändes lite dyrt faktiskt men det hade varit kul att testa som sagt.
 
// Elaine 
 
 

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Åh, ångrar att jag inte drog dit!

2012-11-26 @ 17:08:41
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0