Nu känns dagarna lite kortare och mörkare. Tänk när det var sommar för några månader sedan. Som när jag tog bilden över vid havet i början på Augusti och hade så kul. Nu har jag också kul men jag börjar längta efter snö så allt lyses upp lite och till att det blir jul. Dock måste det vara något fel på mig för jag är inte sugen på lussekatter som de andra. Men istället är jag sugen på något salt.
 
Sen Jag hörde att det var årets tråkigaste dag igår på grund av mörkret och att folk är som fattigast nu. Men så var de för mig i alla fall. Jag var ju på bio! 
 
Hur som helst har jag varit i skolan idag och kämpat yttligare lite till med min design till Treehotel och gått igenom lite inför nationella provet i svenska på fredag. Jag tänkte sätta mig och läsa in på mig texthäftet lite mer nu men sen får det gå som det går.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0