Ja då har den första snön för i år (om man inte räknar med i våras då) fallit. Det som kom inatt eller morse var ju ingenting men nu kan man kalla det snö. Dock känns det jobbigt när det bara är blötsnö och det är läskigt om det skulle frysa på. Sen är jag en sån där som tänker på bussolyckan som hände på vägen här för några år sedan när det är så här blötaktigt...
 
I alla fall så har det varit en fullspäckad dag med svenska, lite threehotel-jobb och luciaövning. Inte jag sjunga så vi får se hur det går. Kanske får ta hjälp av Niclas ändå fast att jag inte tycker om att sjunga för honom. Förrut sjöng jag inte en ton för honom. Nu är jag väl lite bättre på det men jag skämms ändå. Men jag var ju en hejare på att sjunga när jag var liten. Kanske ganska falsk men duktig var jag.
 
Nu har jag precis varit med mamma och hjälpt henne handla och en dusch väntar! 
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Snygga bilder! :)

2012-11-28 @ 23:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0