Jag är hemkommen från en lagom tung dag. Började den med att gå upp tidigt. För tidigt kändes det som då klockan var halv 6 och det var kolsvart ute - är inte van med det direkt. Skolan började sen med estetisk verksamhet där Ninni, Amanda och jag började med att göra vår klänning i papper. Efter det var det tags att slipa min platta med tadelakt som jag målade förra gången, samt olja och vaxa den. Så nu luktar jag gått och händerna då vaxet luktar som tvål. Sen nästa gång ska jag göra en ny "platta".
 
Efter lunchen filade jag sen på mitt albumomslag som ni ser här över. Dock är den har bilden från förra veckan och den har ändrats en del sen dess. Ändringarna som jag gjorde passade Alizée mycket bättre. Men jag gillar ändå den här designen. Men ibland måste man ändra om för att det ska passa har jag lärt mig mig de senaste två åren. Det är en del av arbetsproccessen. Men så här har ni en en bra generös smygtitt på albumet men jag ska självklart visa det färdiga resultatet sen!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0