Tröja - Ellos / Kjol - Gina tricot / Ring - Guldfynd by Kenza / Örhängen - Kicks / 
 
Jag hade ju tänkt sluta med kjol nu men idag och igårkväll (när jag hade samma kläder) hade jag det igen. Så värst kallt har det ju inte blivit än... Eller?  I alla fall så värmer det bra ändå när man har en tjock tröja (jag är verkligen glad att jag behöll den ändå, den är mysig) upptil och höstjacka. Sen gillar jag att ha mina silvriga smycken nu. Förr i tiden var det guld och stora smycken som var min grej. Men man verkat ändras lite. Dock så gillar jag ju fortfarande guld och stora örhängen. Missförstå mig inte där, smycken går alltid hem! ;) haha
 
// Elaine 
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Hej!
Ringen med änglavingar, guldfynd by Kenza, är de något som du är intresserad av att sälja ?
Tacksam för svar till [email protected]

Svar: Nej tyvärr. Inte för tillfället i alla fall :(
/ Elaine
Elaine

2016-08-18 @ 11:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0