Tröja - H&M / Örhängen - Glitter / Armband - vet inte / Ring - Guldfynd By Kenza / Örhängen - Guldfynd / 
 
Idag hade jag bara två lektioner innan lunch och sen stannade jag och Amanda kvar en stund och jobbade med våra lägenheter efter lunch. Sen på vägen hem höll jag på att somna och sen att jag kom hem har jag både varit frusen och trött. Jag fick dock en nybakad vanlijbulle av mamma när jag kom hem så jag fick upp energin lite.I skolan var jag däremot inte alls trött fast att jag hellre hade somnat om då. Men om en stund är det snart dags för träning. Det behövs så jag får upp värmen och energin lite!
 
En del av dagens outfit ser ni här över. Hade min jeans och kängor till. Örhängena har förvrigt hängt med länge då jag kan ha varit ca 12 när jag köpte dem på glitter. De ingick i någon 60-tals-kollektion. På senaste tiden har jag blivit lite förtjust i 60-talet. Gillar former som det här.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0