Idag har jag varit nästan lika färggran som igår. Jag kom på att jag matchar ganska bra med träden nu i den här jackan. 
 
Det är en förrvirrad blandat med stressad tjej som sitter här. Känns som att jag har miljoner saker i huvudet att göra och komma ihåg men ändå är det inte så mycket. Men det känns så för att det tar lång tid med de få saker som jag har att göra. Projektarbetet till exempel som jag också kör fast i lite. Fast jag fick lite hjälp av min mentor idag. Sen satt jag i tre timmar idag framför datorn och byggde upp min design till Tree hotel-uppgiften men jag hade knappt kommit längre än när jag började lektionen i slutet av den sen. Det är lite frustrerande.
 
Men ja ja, jag ska läsa på lite efter en redovisning imorgon och sen så ska jag dra iväg och träna igen. Som jag tränar nu. Det blir skivtstång ikväll och förhoppnignsvis är det andra gånger utav fyra i veckan. Mår så bra av det!
 
// Elaine 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0