Enligt mig:
 
Varmt eller kallt - hellre för kallt för då kan man krypa ner under en filt
Vitt eller svart
Sommar eller vinter
Katt eller hund 
Tjock eller smal - lagom
Stad eller landsbyggd
Skog eller hav
Villa eller lägenhet
Chips eller popcorn
Dyrt eller billigt
Rött eller vitt - inget 
Coca cola eller pepsi - fast känner ingen skilland 
Fotboll eller hockey - helst inget
Sandstrand eller klippor
Blond eller brunett
Äpple eller päron
Potatis eller pasta - om vi räknar pommes? haha
Bok eller film
Fredagskväll eller lördagsmorgon
Kött eller fisk
Guld eller silver
London eller New York
Morgon eller kväll
Choklad eller laktris
Glass eller tårta
Shoppa eller fika
Bada eller sola
Havet/sjö eller pool
 
Okej jag varit inte så bra på det där med antingen eller ser jag... Det blev ofta båda två men egentligen får man nog inte göra så? Jag är en sån männsika som har svårt att bestämma sig och gillar det mesta förrutom vissa saker då. Det finns vissa saker som jag t.ex är ganska bestämd om.. 
 
// Elaine 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0