Topp - VILA / Jeans - Lee (JC) Klocka - Ur&penn / Örhängen - Guldfynd /Ring - konfiramtionspresent /
 
Idag har jag invigt min blommiga peplumtopp. Dock blev bilderna lite halvkassa tycker jag så det kommer nog bättre bilder en annan gång men här ser man i alla fall hur den ser ut. Lite hade jag faktiskt önskat att den hade haft en liten ärm, som en t-shirt. Men jag älskar den ändå!
 
En rolig grej kan jag berätta om ringen som jag har på fingret: Jag satt den på höger hand. Jag brukar annars ha den opå vänster. Men när jag ska ta av den så märker jag att det verkligen inte går. Jag spolade kallt vatten med tvål på men det gick inte. Fingret bara svällde mer av det och det var alldeles rött.Tillsut testade vi matolja som funkade med nöd och näppe. Jag trodde nästan att vi skulle få klippa upp den och att jag skulle få gå med ett svullet finger (som såg riktigt soligt ut) hela veckan...Men nu har jag lärt mig att höger hand är större och att jag inte ska ha den på det ringfingret mer! Haha
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Meg

vilken söt topp!

2012-10-29 @ 09:24:26
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0