Idag har det som sagt varit kalas. Min lillebror fyller nämligen år imorgon men kalaset blev idag. Som ni ser fick han en vit marsipantårta med blå dekoration på. Nu såg jag hur finskt det såg ut. haha.Tårtan är i alla fall hemmagjord  - av pappa, och fylld med blåbär . Dock kan jag tycka att den vita marsipanen (som är färdigköpt) smakade tuggumi och var väldigt tjock så mitt tips är att välja grön (eller rosa kanske, har inte testat den färdiga man köper) om man ska göra hemmagjord. Men det var självklart inget fel på den här ändå!
 
Jag ska faktiskt äta en liten bit till nu och slå mig ner framför tv:n. Men jag är rysligt trött så jag kanske somnar där...Skönt känns det i alla fall att man är ledig imorgon! 
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0