Varning för litet "skrytinlägg" här nedanför xD 

 
 
Jag fick för ett tag sedan ett samtal från London. Niclas och hans killkompisar var tillsammans med tjejerna som de är där med inne på Victoria Secret och efter att jag råkat sagt att jag ville ha en bodylotion därifrån så hörde han av sig och frågade vilken det var. Dock fanns inte den doften som jag ville ha men de valde en annan och i parfymform istället (liten skulle den vara enligt instruktionerna). Jag tvivlar INTE på att den luktar gott då jag älskar alla parfymer (nästintill i alla fall). Självklart ska jag också betala honom 14 pund sen, som han fick betala för den. Men det var himla snällt ändå att han hörde av sig. Hoppas bara att det inte blev för dyrt med samtalet...
 
Så snart är en Victoria Secret parfym på väg hem till mig och Sverige från London!
 
Såg att de hade fina klänningar på den amerikanska hemsidan också. Tur att det inte är jag som är där för då hade jag varit fattig när jag kom ut därifrån för jag hörde att de var flera våningar stort x) haha
 
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0