Jag klarar verklgien inte av att H&M-katalogen rammlar ner i brevlådan. Jag får verkligen behärska mig för annars skulle jag köpa allting.  T.ex den leopardmönstrade skjortan, den lång koftan, den svarta kjolen, jeansskjortan och den vinröda klänningen skulle jag gärna vilja ha då jag alltid gillar leopardmönstrat, skjortor, jeans och modellen på den vinröda klänningen (rosetten kunde man nästan däremot ta bort...). Mne sen har jag också blivit svag för mysiga stickade tröjor den senaste tiden, vinrött, peplumtoppar svarta plagg. 
 
Från vänster, högst upp - Leopardskjorta - 149 kr / Svart skjorta - 199 kr / Jeansskjorta - 199 kr / Senapsgul peplumtopp - 399 kr / Leopardblus -199 kr /  Klänning 179 kr/ Vinröd kofta -  249 kr /  Vit kofta - 299 kr / Multifärgad kofta - 249 kr/  Klänning - 79 kr / Kjol - 199 kr / Kjol - 199 kr / 
 
Ge mig allt!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0