På promenad med hundarna en dag hos Niclas för ca två vekor sen.
 
Den här dagen har känts grå, trist och både långsam och snabb. Det verkar vara en sån här deppdag då kommunen också ha tagit beslutet att flytta min skola idag. Trött blir man för man tänker på de som inte hade lika tur som en och hinner gå ut.
 
I alla fall hoppas jag på solsken snart igen. Gärna till helgen när jag äntligen ska få träffa Niclas igen. Jag ska inte klaga men jag träffade honom i några minuter igår och innan det var det en vecka sen. Jag har ju inte hunnit höra något om London knappt.. Eller jo jag fick höra igår att han hade köpte en ny gitarr där. Han är galen han min gitarrglana pojkvän! xD Men ja ska jag ha en ny parfym ska det väl vara rättvist! haha
 
Jag kom på att jag ju också borde unyttja situationen bättre och försöka lära mig spela gitarr när jag har världens bästa gitarrist som kan lära mig. Men varje gång jag håller i en gitarr tappar jag tålamodet x)
 
// Elaine 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0