Lanvin and Nina
 
 
Tröja - Sweater685 SEK - mexx.eu 
Jeans - Goldsign skinny leg jeans1 795 SEK - farfetch.com
Stövlar - Lanvin boots6 480 SEK - mytheresa.com
Väska - H M zipper bag - 315 SEK - hm.com
Armband - Carolina bucci - 46 330 SEK - avenue32.com
Örhängen - Miss Selfridge feather earrings -85 SEK - missselfridge.com
Parfym - Nina ricci perfume - 455 SEK - harveynichols.com
 
Här är en mysig och höstig outfit! Jag skulle gärna ha allt i min ägo (även om min garderob fast den är städad, svämmar över för den är så liten). Parfymen har jag alltid tyckt haft en fin form och den passar riktigt bra till outfiten. Sen ser tröjan riktigt mysig ut!
 
Eller vänta..har jag redan bloggat om det här kollaget? 
 Aja då får det bli en repris ;) haha
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0