Fallfavorites
 
Jeans - RED Valentino skinny jeans -1 955 SEK - flannelsfashion.com
Stöblar - Madison Harding knee high leather boots -2 380 SEK - shopbop.com
Väska - Trussardi leather tote bag - 9 620 SEK - thecorner.com
Halsduk - Scarve -150 SEK - bankfashion.co.uk 
Solglasögon -Stella mccartney sunglasses-1 635 SEK - forwardforward.com
Handskar - Lanvin short glove -4 615 SEK - marissacollections.com
 
Såhär skulle jag vilja se ut nu om dagarna. Med ett par mörka jeans under ett par höga stövlar i brunt och en snygg matchande väska til det. Samt en snygg jacka och vinröda accessoarer. Även fast jag itne gillar rätt så mycket så får jag för mig att jag ska ha röda plagg i vissa röda toner ibland. Men vanligt rött har jag helt bara på läpparna.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0