En del av dagens outfit - mer bilder kommer sen.
 
Då var man hemma efter en fredag i skolan. Detta innebär helg men också lov! Vilket ska bli skönt för även om jag inte går en plugglinje så har jag massa saker som ska göras. Lägenheten ska bli klar, treehotel också, jag ska börja bygga ett pepparkakshus, en annons ska göras, människor och ansikten ska ritas, projektet ska göras och det ska pluggas till antionella provet. Med andra ord är det ganska mycket estetiska grejer som kärver bra idéer och allt tar längre tid än vad man kan tro. Dessutom behöver man ju gå upp varje morgon ändå. Men lite av det där ska jag i alla fall försöka koppla bort nu under lovet men vissa saker ska också bli gjorda nu.
 
Men nu är det i alla fall helg typ. Jag redovisade förresten mitt cd-omslag idag så jag ska visa det senare i helgen. Förrutom det var det halloweentema på skolan så det var nedsläkt och kuslig musik spelades. Till desert i matsalen bjöds det på små bakelsen och på lektionen hade en i min klass bakat kakor. De var ritkigt goda och eftersom det knappt var något socker i dem åt jag en x antal..haha.
 
// Elaine 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0