Igår var jag i skolan på en liten kort lektion på förmiddagen och sen åt jag lunch. Efter det gick jag lite på stan och sen gick jag och simmade. Det blev 1000 meter igår med fast att jag fick håll i snabbbanan när några gubbar skulle simma om mig. Men jag hade itne heller orkat simma i motionsbanan för där gick det alldeles för segt. Så det var bara att väla på att simma om eller bli omsimmad.
 
Efter det träffade jag Ellinor. Vi åt som ni ser middag på Kina. Riktigt gott och trevligt för det var väldigt längesen jag åt det och sen jag träffade Ellinor. Jag fick höra om hennes utbytesresa med klassen till Iitalien och hon fick t.ex höra om Agnes releasfest som jag var på. 
 
Sen ser ni att jag åt lite sushi, som ingick i buffénn som vi åt. Grejen är att jag vill tycka om sushi men de två gånger som jag har ätit det tidigare har jag itne tyckt om det. Men så jag passade på att testa det igår igen och den här gången var det inte så illa. Det var okej men ingen favorit. Dock tyckte jag om den vänstra mer än den högre. Ellinor sa att den högra skulle vara godast men jag höll alltså inte med henne :P
 
Sen när jag kom hem var jag så himla trött att jag somnade framför tv:n. Hatar att göra det! Det är så hemskt när man vaknar! x) haha
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0