Jag måste säga att Lady gaga har gjort ett riktigt bra jobb när hon tagit fram sin parfym. Dock tyckte jag inte att den doftade så speciellt när jag testade den för ett tag sedan. Men när jag fick höra av Sara och sen läste mer om den blev jag imponerad då det är vätskan som är svart och inte flaskan. Den blir sen transparant när den kommer ikontakt med luften. Riktigt häftigt!
 
Sen passar flaskan henne som handen i handsken enligt mig och förpackingen var stilren. Jag är ju en sån där som är riktigt fascinerad av parfymförpackingar. Det ligger så mycket desigarbete bakom för att få den att passa parfymen och locka kunden. Det får inte slängas! Hör ni det?! haha
 

"Lady Gaga Fame är en doft med mörka ackord. Huvudingrediensen är belladonna, den farliga växt som idag främst används inom häxkonst. Belladonna ger en "förbjuden känsla" till doften. Andra noter är aprikos och honung som tillför kvinnlighet till doften. Lady Gaga Fame har ett krossat hjärta av tigerorkidé som tillför mystik till doften.

För första gången har man lyckats skapa en svart doft som blir transparent när den möter luften. Tekniken kallas "From Black to Clear" och är noga framtagen av Lady Gaga och hennes team. "

 Någon som har testat den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0