Idag har jag haft två lektioner i skolan. Först estetisk verksamhet - bild, där Ninni, Amanda och jag fortsatte på vår pappersklänning. Eller ja, jag var mest "tejpassistent" för den här gången i alla fall. haha. Sen efter det hade vi materialkunskap och "målade" med tadelakt. Efter det åt jag lunch och innan Amanda och jag slängde oss på bussen hem (bokstavligt talat, då vi var supernära att missa den) efter en snabb sväng på en marknad. Vi köpte remar där - mitt fel. En varsin och en med hallonlaktris att delade på. Hallonlaktris i "remform", som jag inte smakat förr, var supergott! Men ja vi pratar ju om hallon och laktris och det funkar alltis, ALLTID!
 
Egentligen är godis på vardagen strängt förbjudet för min del men nu blev det tyvärr ett untantag men resten av veckan får jag skärpa mig! Jag ska i alla fall iväg och träna ikväll så förhoppningsvis jämnar det ut det lite. Haha. Tro inte att jag är rädd för socker och fett nu bara. I rätt form och måttligt bara :)
 
// Elaine 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0