Idag har jag bara suttit hemma som planerat. Fick en av tre bilder ritade innan lunch och sen resten av dagen har jag "jobbat" med projektet och lite annat smått. ! Nu känns det som att jag inte har gjort någonting och bara låtit dagen gått... Jag hoppas att jag får ltie mer gjort imorgon i alla fall så jag kan bocka av några yttligare saker.
 
Det jag fick tecknat är bilden på Robin här över. Jag är nöjd med att man faktiskt kan se att den är han och att jag testade på ett annat teckningsätt än jag har varit van vid (och att det var jättelänge sen jag tecknade, satt och jämrade mig hela tiden). MEN jag är medveten om att ögonen och munnen är för stora. Eller så är det huvudet som är för litet kanske? Jag ser alltså felen tydligt. Hoppas på att nästa blir lite bättre. 
 
Sen satt jag satt nyss och tittade igenom min facebook från 2010. Hittade massa nostalgiska saker. Men gud så jag skrev roligt och fånigt...haha (Men det kanske jag gör nu också och säger samma sak 2014?). Men nu ska det i alla fall ses repris på project Runway!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0