Idag har jag varit till Niclas, vi fick skjuts dit av hans mamma. Påvägen sprang vi in på ICA och handlade och vi köpte då glass, banan och maräng som Niclas och jag sen gjorde marängswissårta av. Det blev gott! Efter det fick jag låna Niclas mammas (Åsas) symaskin så då testsydde jag ett örngott som mjukstart inför mitt projekt. Det gick faktiskt ganska bra. Tyget blev faktiskt ganska snyggt passat om jag får säga det själv. Under tiden jag gjorde det pluggade Niclas så vi var produktiva minsann.
 
Efter det blev jag sen bjuden på middag och tillsist tittade Åsa på mina skisser inflör mitt projekt och gav mig lite råd. Så nu kommer jag förhoppningsvis igång på ritkigt med det där! :)
 
Här är örngottet som jag sydde!
Niclas och min marängtårta!
 
En bra söndag blev det!
 
 // Elaine 

Kommentarer
Postat av: BigNick

Dat Cake!! Mums! ;)

2012-10-22 @ 16:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0