Idag har det pysslats med mitt Treehotel i Sketch Up men tyvärr hann jag inte blir klar. Det hade varit bra nu när vi ska börja designa pepparkakshus efter lovet. Men ja jag får nog ihop det snart hoppas jag. Annars så har jag bara haft en till lektion för dagen. Tisdagarna går så himla fort framför datorn. Samma gäller torsdagarna.
 
På ena lektione pratade vi t.ex lite om det med flytten av skolan. Det känns alltid lika tungt i huvudet då pga att det är så mycket och det ligger hela tiden som en oro och sorg över hela skolan och man befarar ju att lärare kan sluta till våren så det drabbar mig ändå. Till min student... 
 
I alla fall så fick jag lax (en av mina favoriträtter) när jag kom hem och snart får jag pallra mig iväg till tränngen. Det blir skivstång. Personligen så gillar jag de andra passen bättre då det är mer spring i de, men det känns ju alltid riktigt bra efter!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0